Inlägg 178

Idag har jag varit himla effektiv för att vara sjuk.

Ställde klockan på 9, och gick faktiskt upp då. Tog en sväng till Öb och handlade färg, pensel, kakor och sånt tills jag fyller (här bakas det inte själv).

Sen hem till mamma och dom och målade tavel-listerna som Pontus varit snäll och gjort till mej, tog en annan tavel grej från mamma och målade den svart med.

Sen kom mamma och Erik hem med Hugo, så efter det så blev det att umgås en massa med han:)

Även dragit ut pappret som man var tvungen att ha med sej imorgon, för då ska jag skriva högskoleprovet.

Finaste Hugo








Gick ner till badet och gungade och hade oss.





 Pojkarna Henriksson. (eller ja, 1 Gustavsson)



Hugo lekte "flygplan" med Erik (tyckte igentligen det var sjukt kul)


Här stod jag och målade, drack en massa kaffe och lyssnade på underbara P3.





Nu ska jag strax ner till Tanja där det bjuds på mat.

Trevlig helg alla alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0