Inlägg 184

Mamma och pappa åkte precis, o jaaaaa jag fick min Peace & Love biljett:)

Fick även en fin blomma av Tanja och Molly som var förbi en snabbis :)

Dagen har annars varit bra, praktiken var riktigt trevlig.

Hade dock lite ångest i morse då jag kom på att jag är på precis samma ställe i år som jag var förra året då jag fyllde, verkligen inget har ändrats!
Så har nu kollat upp en massa jobb i Sthlm, för nästa år ska jag verkligen hittat på nått annat, vad som helst! Ska ner till Egiers 1 Maj och säga upp lägenheten, hade det inte vart för jobbet på Kungshöga i sommar hade jag struntat i dubbla hyror o flyttat så fort skolan var slut, men nu måsta jag väl hålla mej hemma över sommaren iallafall.

Ioförsej, blir det så att Johanna hamnar i Lkpg i höst, så lär jag väl knappast flytta upp, men då blir det väl in till stan iallafall.


Ne, nu ska jag diska lite, ska tydligen få besök snart. Nervöst, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0