Inlägg 187

Vädur

Torsdagen passar för sport, hantverk och praktiska uppgifter. Du är inte ett dugg sentimental just nu.



Låter bra, antar att jag kommer få en massa skolarbeten gjorda imorgon då:)

Ikväll har jag och Kamilla gått en promenad och lämnat Mollys bilstol uppe i Ryttarhagen. Varit en bra dag på det hela.

På fredag ska vi nog se Så ska det låta och äta nått gött (nått framrotat ur frysen, för pengar har jag visst inga alls just nu, PANIK)

Stockholm känns med mer och mer lockande, på riktigt liksom.

Det här med att ha kakor och saft hemma är dock inte bra, går och äter hela tiden. Känns lagom smart att bli fet till sommaren liksom. Fast jag lär väl jobba hela tiden iallafall, så behöver kanske inte vissa mej i bikini i år heller. haha.


Sen är det de här med Ellens kalas i Gbg, vad fasiken ska jag va!? Känner att man kanske ska börja fundera ut det nu så man kan fixa allt man behöver till det. (om jag nu fortfarande är bjuden efter mitt avhopp från Örebrohelgen, hehe.

Petter & Veronica Maggio - Längesen


Kommentarer
Postat av: Ellen

Klart du är! =) men bangar du Gbg, då vill jag fan aldrig mer se dej! haha. :D

2010-04-14 @ 22:05:55
URL: http://bortsprungenkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0