Inlägg 189

Sitter här hemma i soffan med en såndär härligt bra känsla i magen, lite små nervös, men bra:)

Johannas chef hade tydligen sagt att de var i stort behov av vikarier redan nu, så imorgon ska jag ringa till henne och sälja in mej själv som bara den!

Sen ska jag till skolan och skriva klart alla arbeten jag har så jag blir av med dom.

Sen ska tydligen Ellen befinna sej i Sthlm i sommar med, hur bra som helst.

Ellen fyller även idag, så stort grattis till henne!


(har lyckats äte en hel burk med bondekaker, kan verkligen inte ha nått hemma utan att äta upp det, får kasta de andra burkarna med kakor så inte de med blir uppätna innan morgondagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0