Inlägg 197

Blev väckt av Kamilla i morse, tydligen var det strömavbrott i hela Mjölby så alla tåg var inställda. Åkte på att köra henne till Lkpg. Sen åkte jag hem till Sofie och Pontus och träffade lilla Leah, fin så. Bäst var dock när Hugo blev helt gör arg för att pappa byte på Leah, så arg så Sofie blev tvungen att byta på han med, rättvist ska det ju va, haha.
Blev även bjuden på mat där, gott så.

Nu sitter jag med Åsa i soffan och kollar på tv. Har precis ätit och sett Inte utan min dotter.


Världens absolut finaste Hugo!


Lilla Leah (den korta sekund som hon inte åt den tiden jag var där)



Hugo, arg på bollen som bara åker under soffan (underligt då man sparkar den dit liksom, hoho)



Åsa och jag kör på nyttigheter idag.




Beach 2010, here we come! ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

Men grattis till bebisen. Din alltså haha! Nee men Sofies :)

2010-04-20 @ 21:41:45
URL: http://yohannaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0