Inlägg 198

Så var denna dag gjord med. Praktiken var bra, dagarna går över förväntan där, faktiskt himla trevligt. Så jag ångrar att jag inte ska jobba där i sommar. Men Kungshögahemmet blir säkert bra det med.

Imorgon är det kvällsjobb igen o på fredag är det dag. Sen är det helg! Ska fixa lite inför lördagens kalas på fredagen, sen städa på lördag. Måste även lägga mej i solariumet på fredag, har tappat den lilla färg jag hade.

Sen har jag även bestämt vad jag ska vara på Ellens kalas, eller ja, det gjorde jag redan i fredags, men nu har jag verkligen bestämt mej. Ser fram emot den lilla Gbg trippen som bara den!


Ne, försöka sova nu kanske?

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0