Inlägg 203

Kort

Emmas och mitt kalas

Emma kavlar ut degen till pizzan.



Tanja är osminkad och gömmer sej för kameran;)




Fina Emma och Johanna i väntan på att alla ska komma.



Pizza bakning.



Fina drömmen.


Flickor.




Önskar man sej strumpbyxor så får man strumpbyxor. ;)



Sussie och Kamilla




Tessan









På Söndagen tvingade jag och Kamilla med Johanna på fotboll i Boxolm.




En vacker osminkad och pigg Johanna och en korvätande Kamilla.




Jag svullade godis och köpte en "halva potten lott" av den lilla "halva potten lotten killen"
(Dock utan vinnst såklart)




Igår, onsdags, fyllde Sofie år.

 
Pappa och Hugo.




Eftersom Pappa och Sandra la beslag på Hugo, norpade jag Leah.





Hugo bus med faster Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0