Inlägg 375

Här hade jag tydligen glömt att skriva på ett tag.

Drar dagarna som gott lite fort i bilder:


Från i Torsdags, frukost och adventskalendern hos Ellen. 



Fina Timmerö.


Här är det bra ni! ;)


Hur mycket finare är det inte med snö.



Mammas säng, mammas morgonrock. "När katten är borta dansar råttorna på bordet"



Jag bakade Beskvier i fredags.



Lyckades välta hela "malen" (?) ner i den malda mandeln. Blev lagom nöjd på mej själv. Sen for visparna all världens väg när jag skulle blanda ihop degen. Å inget bakplåtspapper eller blockchoklad fanns det hemma.



Passade på och färgade min utväxt.


Dessa hittade jag och Johanna i våra skåp då vi kom till jobbet. Hur fina är dom!?


Såhär glad blev jag!




I lördags festades det ihop med dessa.



Vi var på Klubben - Vattenhålet - Klubben. Kul.






Igår bowlade vi. Jag, Ellen, Matte, Eric, Jonas, Pat. Jag var bäst. hehe ;)











Snygga skor eller vad?


Nu är det snart dags att jobba igen. Känns inte som man gör annat.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0