Inlägg 382

Julfirandet på jobbet igår var mysigt som bara den. Åt fläskfile m. potatisgratäng och sallad m. bröd. Gick in i värsta matkoman efter det, men gott var det.
Efter att vi kollat igenom våra scheman för nästa period så var det dags för julklappsspelet.



Ann-sofie fick ta paket 2 gånger i första omgången, hur nöjd som helst. Efter andra omgången hade hon 3 olika paket, då var hon så nöjd så ja... haha ;)


Anna-karin och jag var sämst (eller jag var igentligen sämst men..) Tillslut fick jag med en dansande gran, hur rolig som helst (kan hända att en lite pojke får den av mej sen, hehe)


Johanna norpade åt sej en parfym som luktade jätte gott. (Den var jag på jakt efter, men ja, haha)



Idag är jag ledig, gött. Just nu är det Musikhjälpen och frukost. Fint fint fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0