Inlägg 383

Sitter och äter frukost och kollar på Musikhjälpen, gick upp lite extra tidigt för att få se lite extra mycket innan jobbet. Och hur glad blev jag då det var Jason som satt framför "spakarna".
Diggar mjölkbonden Anki som önskade Kickstart my heart m. Mötley Crue nyss. 

 
Satt hemma hos Ellens mamma igår em. och drack kaffe o tittade på hm.. ;)




Vi for in en sväng till Ikano ihop om att lyckas inhandla de sista julklapparna. Det gick sådär, blev mest "klappar" till oss själva. Ellen köpte ett par alldeles för dyra skor, men fina var de.






Missnöjet kom då hon upptäckte att båda skorna satt hur bra som helst, vilket resulterade i att hon var tvungen att handla dom.

Nu ska jag dra på mej lite såndär mascara (som jag fick köpa ny igår då jag tappat bort den jag köpte här om veckan), sen är det jöbbet som gäller. Ikväll är det julkonsert med mamma, Sofie och Anette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0