Inlägg 388

Idag har det både städats och tvättats här hemma, SÅ behövligt. Gick sådär oförskämt bra i början, nästan så jag tycket det var lite kul. Men efter ett par vändor upp och ner till tvättstugan så var det inte riktigt lika skoj längre. Var ju även tvungen o hämta dammsugaren som (ja, fortfarande) var i Matte's förråd. Men som tur var körde snälla Matte mej hem med den, så jag slapp släppa på den i snön. Tog även en sväng till Netto, köpte "smyckeshand" och choklad. Så efter att jag städat klart så kollade vi på Beck, Levande begravd, tyckte den var väldigt bra.



Jag vann en ljusslinga i fredags, den hängde jag upp i min "stora" blomma. Så nu kan man ju nästan säga att jag har en gran här hemma.


Hittade även mina adventsljusstakar i förrådet, bättre sent än aldrig.




Dessa köptes på Netto. smidigt smidigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0