Inlägg 100

Börjar nästan bli orolig för mej själv på riktigt. Gick ner till Ica för att köpa tamponer, väl där kommer jag bara inte på vad det var jag skulle ha, gick var på var och små plockade ner grejer i korgen och försökte komma på vad det är jag skulle ha, kom till slut på att tomaterna var ju slut, säkert det jag glömt. Haha. Kom på't när jag typ var hemma, vägrade vända då. Hoppas det ligger några i en väska så jag klara mej tills imorgon. (ska kanske påpekas att jag hade sjukt ont i magen med samtidigt, borde kanske vart en ledtråd liksom??)

Var har "Min plats i solen" tagit vägen? Gick nått helt annat då ju.

Även ringt tandläkaren i lkpg nu, var inte alla tänder de skulle ta under besöket, så förmodligen blir det alltså minst 6000 till. Men blivit lovad lugnande iallafall, utan att behöva "tjata" med, kändes skönt.

Hoppas på att Sofie (läs Hugo;) ska till Boxholm imorgon, är lite Hugosjuk just nu.

Bölade som ett barn förut till One three hill, var avsnittet då Keiht begravdes.

Inatt drömmde jag att jag sprang runt med han Frost, från Kommisare Frost, och jagade tjuvar. Hoppade runt på tåg och hade oss. Var en såndär läskig med himla trevlig dröm, vill inte sluta sova då klockan ringde. haha.

Ne, se om det är nått bra på tv ikväll kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0