Inlägg 101

Måste säga att jag gillar snön, blir mycket ljusare ute. Men det behöver faktiskt inte komma mycket mer nu. Körde hem från Boxholm förut, där snöade det som bara tusan, och jag hatar att köra då det snöar! (hatar ju ioförsej att köra när det regnar, blåser är soligt, dimmigt, blåsigt, varmt, mörkt och ja.. typ jämnt. Perfekta väglaget är väl då det är 15plus, molnigt, vindstilla och dag ute.) Men det roliga är att när jag kom till Mjölby, så snöade det inte de minsta. 
Förstår att vägarna är dåligt ploggade, han ju inte sopa av hela bilen innan sidan jag började på var igen snöad igen. 

Fick iallafall träffa Hugo idag, himla trevligt. Och bra humör var han på mesta delen av tiden också:) Nu har han gått från att åka i trappen till att "åka"/dra sej över trösklarna o skratta istället. haha. Vore väl härligt om man vore så lätt road.

Skulle åkt till Tessan idag med, men tiden gick o vädret var dessväre inte så skoj (i boxholm iallafall). Var synd, hon skulle göra kyckling ikväll, hade suttit gött. Mamma å de har typ ingen mat hemma. Hon bantar och Erik är i Sälen. Pappa han vet jag inte vad han lever på, knäckebröd kanske?;)


Nu är det Super Size me som gäller!


Imorgon ska jag på Hockey med pappa, tror det är första gången i år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0