Inlägg 102

Ska in och kolla hockey med pappa starx. Var länge sen, tror inte jag vart på en match på hela året, så ska bli kul.
Sov som en stock inatt, vaknade inte fören kvart i 11. Eller jag vaknade till en gång, vid 07.26, tro det är tredje morgonen på rad jag vaknar vi den tiden. Kommer in i såna perioder ibland, då jag vaknar vid exsakt samma tid natt efter natt. Nästan lite läskigt, som att det är nått specielt som kommer hända vid den tiden snart.

Annars var jag en sväng hos Tanja idag och kollade in nya lägenheten, himla fin.

Fått meddelande av Emelie med, tyckte jag skulle komma ner till henne o kolla melodifestivalen finalen, borde ju det, har ju kollat ihop hur många år som helst nu. Men är ju det där med pengar, spec nu när tänderna kommer kosta mej alla pengar jag har (och en massa mer). Sen vet jag ju inte när jag får nästa tid till tandläkaren, då jag ska ta bort de tänder som de inte tar denna gång. Skulle ju va lagom kul ocm det är dagen innan liksom, gå med blåslagen och uppsvälld kind, haha. Men skulle ju vara sjuuuuukt kul att åka ner!!!!

Ne, sminka mej kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0