Inlägg 106

Min mobil har slutat kunna skriva meddelande, eller den kan, men "snabbskriv" har försvunnit och jag är för lat för att skriva vanligt (knappt jag kan det ens, haha), Så jag ber om ursäkt till er som skrivit med inget svar fått!

Annars var ju medlodifestivalen skit dåligt igår? Vad var det för låtar igentligen? Den enda som var okej var Olas, men får verkligen hoppas det är bättre nästa vecka.

Efter att melodifestivalen var slut igår gick vi upp en sväng till Dennis, (Jag, Emma, Emmy och Tanja). Sen blev det parken, och där var de precis som vanligt. En hel del folk och skit musik! De måste verkligen byta ut den där dj'n.

Nu sitter jag och kollar Mord i sinnet, ska snart göra mej nått att äta.

Imorgon är det kalas för Erik, mellan 17.00- 20.00, är den stunden han har att avvara för det:) Tror mamma skulle göra nån gryta, ser jag hemsk mycket fram emot. Och Hugo då såklart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0