Inlägg 108

Idag på eftermiddagen har jag vart i Boxholm och firat Erik. Tröjan han fick var såklart för liten, men hade ju kvittot kvar så är ju bara att byta.
Busat en massa med Hugo, riktigt härligt humör var han på, skulle till och med sitta vid mej då vi åt, vilket inte är vanligt när Sofie är i närheten, en riktig mamma gris;)

Beställde kläder får Ellos med, hittade ju en oversize kavaj där. Kamilla hade ju köpt en på Hm för bara 200, men när jag skulle ha så var de såklart slut, eller det fanns, men bara i 40-42. Så kändes som det kanske skulle bli för stort. Men nu hade mamma fått nån rabatt grej, så fick 40% på denna som egentligen kost 400, så blir ju helt okej. Vart ju dock en del annat med, har jag ju inte riktigt råd med, men känner att jag inga kläder har köpt på så länga så det är nästa ett måste att uppdatera garderoben lite:) Men sura storlekar har de, antingen 34/36 eller 38/40. 34 är ju alldelse för litet men 40 är ju för stort. Ringde iallafall och beställde å då sa hon att det nog är bättre med 38/40 om jag ligger mellan 36/38 i vanliga fall, så hoppas verkligen inte allt är för stort nu!

På lördag är det kalas för Sussie, trevligt trevligt! Hade ju dock tänkt mej Klubben igentligen, men men. Kanske hinns med också.

Annars är det en del i skolan för stunden, jag har inte ens köpt böckerna än, så känner att det är bästa att ta tag i det snart, så jag inte kommer för mycket efter. Dock är inte motivationen på topp.

Ikväll är det visst Bond på tv, får väl småkolla på det fram tills Medium=)

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0