Inlägg 119

Provet gick bajs idag. Tror aldrig jag svarat så dåligt innan, men men. Får skylla mej själv som inget plugga (fast kan inte påsto att jag bryr mej spec.)

Redovisningen gick iallafall okej, trots att två var borta och hon som jag fick redovis med har jättesvår svenska att förstå. Jag fick beröm, å det är faktiskt det som är viktigast, hehe ;)

Annars har jag vart uppe hos Tanja en sväng på em, blev bjuden på scones, himla goda!
Fick dock meddelande av henne precis att slingningen hon skulle göra hade blivit katastrof, måste förmodligen klippa av håret. Inte avundsjuk!! Är väl bland det suraste som finns att va tvungen å klippa fast man inte vill.

Ne, behöver mat nu!

(Åh nej Hanna, jag är verkligen inte med barn, haha)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha :)

2010-02-19 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0