Inlägg 120

Okej, nu börjar till och med jag bli trött på detta väder! Det får som sagt hemskt gärna ligga kvar snön, men det behöver verkligen inte komma ner mera nu!! En känner sej helt isolerad när det håller på såhär, för man vill ju inte gärna ge sej ut på vägarna i onödan. 

Annars vet jag inte vad som hänt med min kropp, vaknar av sig själv gör tidigt på morgonen. Menar, förra veckan försov jag mej när jag började 10.40, å i går vaknade jag 7.50, av mej själv. Men är väl skönt det.
Fått himla ont i magen med, typ vid höger äggstock, typ där jag tror blindtarmen är. Vore väl typiskt om man skulle åka på det nu, när akuten och allt lär va överfullt med folk som ramlat och kört i.
(fast skulle de då ändå söva mej, kanske de kunde ta tänderna samtidigt, o då vore de ju inte så fel, hoho;)


Min balkongdörr har även blivit för "stor", går inte att stänga ordentligt. Sådär lagom skoj när det är vinter ute. Men får väl hoppas att det krymper snart, har ju hänt innan så.

Ne, kolla in lite nyhetsmorgon kanske. Är ju inte varje lördag=)

 




Kommentarer
Postat av: Hanna

Men har inte du haft ont där förut? Du ska nog kolla upp det!



Jag är också riktigt trött på snön nu! USCH!



2010-02-20 @ 11:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0