inlägg 122

Sitter hemma  i soffan och kolla OS, himla trevligt av svenska pojkarna o kamma hem två medaljer till, spännade var det med. Men, hur lik var inte han som vann Berra??? Läskigt, trodde nästan det var han som stod där när han log. (Hitta dock ingen bild som var lik så jag kan vissa, men titta på sporten ikväll, lär säkert vissa bilderna)

Igår var jag somsagt hos Tanja och kollade melodifestivalen, trevligt så. Åt onyttigheter och drack lite öl/vin. mest jag dock, hehe)

Sen undrar ju hur vädret tänker, gööör fint idag, samma sak föra söndagen. Varför söndagar liksom?? Hade det inte vart bättre å ta det fina på en lördag!

Ska nog dra mej ner till affären en sväng, känna solen lite liksom.

Imorgon är dagen jag fasat för i över ett halvår. Ska bli skönt när det är över sen, får tänka mej längre fram, på det som kommer efter, när jag ligger där. Sa de på psykologin att man ska göra, funkade ju föra gången. Bara jag väl ligger där i stolen så ska dte nog gå bra.

Sen är det spooooooortlov i 1 vecka. Har 1 uppgift att göra, men den boken har inte jag så hehe....

Ne, nu ska visst en svensk köra här.

Trevlig söndag!

"vem ska klippa navelsträngen då"  hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0