Inlägg 124

Kollar på Wallander just nu och undrar, han den unga killen som sprang när polisen kom till hans hus, var inte det han som är med i Falk filmerna?? Isåfall är han ju med i den nyaste Wallanderfilmen med, fast spelar en annan person. Illa!

Annars så sprang dagen helt plötsligt bara iväg, fort fort fort.

Om 12h är det över!

Ska även få träffa Hugo imorgon, han ska visst va hos pappa medans vi är i Linköping, dagis är tydligen stängt. Så får väl tänka på det när jag ligger där. (haha, ett jäkla tjat om mina tänder).

Sen ska jag kanske ner till Emelie helgen då melodifestivalfinalen är! Kanske även ta en sväng till Gbg då, för mins jag inte fel så är Johanna där då?. (Och Johanna, du är bjuden på fest hos Emelie på lördagen, Madde med såklart, om ni vill?)

Blev även lite sådär nöjd nyss, kände att det var trevligt, mitt humör behövde det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0