Inlägg 125

Jag överlevde dagen!!! Klarade mej igenom det hela utan att svimma, kräckas eller gråta! Även utan lugnande, vilket var skönt när det var över, hade ju fått siitta kvar i en timme annars.
Mitt ben fick dock knäppen när jag låg där och började skaka som aldrig för. Men kunde tydligen va en biverkning av bedövningen, finns tydligen adrenalin i det.
Lite små ont har jag allt nu, men abslout inget att klaga över. Det enda träliga är att jag smakar blod i munnen, går och spotar hela tiden. Men går väl över på några dagar hoppas jag.

Annars har jag lekt med Hugo idag, sån skillnad på han när inte Sofie är i närheten, mycket roligare o mindre gnällig, haha.

Halv åtta hos mej nu, mysigt värre!

På onsdag har jag dejt inbokad meh Hanna och Monica, ska bli himla trevligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0