Inlägg 128

Min kind blir bara mer svullen för var dag. Inte vackert alls, saknar min "normala" kind, vill att kindbenen ska synas ju!

Sitter och kollar på Efter tio med Malou, Anna Anka är med. Hon är bara för tydlig, men måste säga att jag inte finner henne riktigt lika blåst som hon gjorde innan, men underligga tankar har hon allt ibland.

Idag ska jag iväg och träna, det var inte igår så är verkligen behövligt!
Sen ikväll så är det middag med Hanna och Monica, ska bli himla trevligt. Har nog inte träffat Monica sen i sommras (om jag kommer ihåg rätt) :)

I helgen ska Sussie ha kalas "igen", vet dock inte än, men måste väl meddela fröken snart antar jag:)

Hoppas hoppas sååå att jag kan åka ner till Emelie, behöver komma ner en sväng känner jag! Vore SÅ kul!

Ne, kaffe kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0