Inlägg 132

Precis fått jobb i sommar! På Kungshöga hemmet här i Mjölby, tror det är den avdelningen som Hannas mormor bor på:) Dock kunde hon fortfarande inte lova mej natttjänst, men jag låg högst upp på listan om hon fick ihop det. Blir nog bra vilket som, kan ju va kul att prova på nått nytt liksom.

Annars har jag vart en sväng nere i stan idag, köpte nya solglasögon och ett skärp på Lindex.
Hållet där tanden satt gör fortfarande lite ont, men håller tummarna för att det beror på att det håller på att växsa ihop.

Kollar på love actually igen, eller igen o igen, han aldrig se klart den igår.

Senare kanske Hugo kommer en lite sväng till mej, Sofie ska ju in till mantorp å hämta vagne, så då tänkta jag krama sönder honom en stund;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis elinelin!Gött me sommarjobb, hoppas du får natt oxå då:)

2010-02-26 @ 18:17:15
URL: http://asaasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis!!!



Jag ska säga till mormor att du är min vän, så är hin säkert snäll mot dig! Haha :P

2010-02-26 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0