Inlägg 14

Ligger i soffan hemma och kollar på vänner och läser 14 år till salu. Himla hemsk bok, men bra.

Imorgon ska jag hem till mamma och mysa med fina Hugo (vare sej han vill eller inte, haha).

Godissugen som aldrig för, men ska inte handla nått! (orkar inte gå till affären iallafall så).

Annars är jag sjukt uttråkad, har en massa jag borde göra, men orkar inte! Prov i Stroke på fredag och redovisning om hjärtinfarkt. Lagom kul på samma dag. Annars vet jag inte vad det blir i helgen. Har ju sagt att jag ska ta det lugnt, men känner inte alls för det.

Känner mej även nervös, vet inte varför, kan ju ha med tandläkaren på måndag att göra. Fast just nu känns det rätt okej ändå. Men skulle ju inte ha nått emot att hoppa fram i tiden 1 vecka. Eller att de skulle söva mej helt å ta bort alla tänder på en gång och laga de som det är håll i. När jag fått ordning på alla ska jag gå minst 1 gång per år så jag aldrig aldrig aldrig mera får några stora håll!

Fick tid för intervju för sommarjobbet idag med, börjar bli nervös för det med. Tänk om de inte vill ha mej, ska jag då göra i sommar! Har ju knappast råd att gå hemma. Fast skulle det bli så, så finns det väl alltid nått annat ställe som behöver folk. Men vill ju vara där, tycker det låter himla trevligt då Maria pratar om det.

Ne, tillbaka till boken.

Kommentarer
Postat av: johanna

Ska du alltså inte vara på Svalan i sommar!? Det var det värsta :) hur ska det då gå när du måste plocka om i schemat och byta dagar hela tiden. haha.

2010-02-16 @ 19:54:47
URL: http://yohannaaaa.blogg.se/
Postat av: johanna

Bara du inte jobbar peace & love-helgen så är jag nöjd :) Gbg ja, men då har det precis gått en månad. Men du skulle väl med då va heller hur var det nu vi sa?;)

2010-02-16 @ 21:00:41
URL: http://yohannaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0