Inlägg 72

Jaha, det var ju verkligen inte igår. Men har (som typ alla andra som slutar blogg en stund) inte haft någon lust alls tills nu! Hade tänka att göra en helt ny blogg, som Karin föreslog, men fattade inte hur, haha.

Sen senast. Hösten gick sjukt fort, innan man han blinka så var det vinter igen. Måste säga att jag gillade det iår, mörkt å härligt. Lite väl kallt just nu kanske, men hellre det o snö!
Annars spenderade jag många höstkvällar ute i V.Harg med Tessan o Wilma, sen flyttade Ellen hit, så då blev det många kvällar i Mjölby, grannar som vi blev. 
Höjdpunkter under hösten är väl annars :
Skolan(himla trevligt, ska nog läsa på komvux resten av livet;)
Kryssningen med Tjejerna!
Praktiken på sjukhuset i Motala
Jul o Nyår. Fest rakt igenom;)
Flytten till en 2;a.

Just nu sitter jag med en stor godis påse o kollar på "Halv åtta hos mej". Hur charmig är inte den blonda killen, Martin. Trevligt program, kanske lite pensionärsvarning, men va fan!

Imorgon blir det att gå upp vid 6.30. Var inte igår!
På kvällen blir det antingen innebandy eller Bio, Snabba Cash. Borde ta innebandyn om man tänker pengamässigt, men har en känsla av att det inte blir så. Hatar CSN som inte ger mej mina pengar!!!

Ne, nu överger jag detta igen. Ska försöka att uppdatera snart igen;)


Dagens låt: Regina spektor - eet


 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vad är detta? Är du sjuk? Nu blir jag lite orolig..Elin har börjat blogga igen!!!! :D



Förresten så gillar jag din "nya" design mycket bättre än den där gräsliga grön-svarta ;)

2010-01-14 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0