Inlägg 73

Jaha, hade precis kommit fram till att någon bio har jag inte råd med idag (skrev ett långt inlägg om det förut, men det försvann o jag orkade inte skriva om) å då dyker karl upp på tv! Ja, tänkte jag, bara till att samla ihop alla pantburkar som går att finna, dra på sej termobyxorna o gå in till Boxholm. För denna film går ju inte att missa nu!
Jäkla karl!

Sitter och äter tacos just nu, eller tacos o tacos, glömde ju tydligen att man ska ha sås och gräddfil till när jag handla, o ost kanske med(?). Plus att det är krydda från Lidl, inte att rekomendera! Men det slår pulversoppa, eller ja, typ iallafall.

Är nån jäkle som hoppar/skottat på mitt tak just nu. Somnade i soffan o vaknade av det. lagom nöjd då! Ska köra ut huvudet o gnälla lite tror jag, kasta tillbaka snön upp eller nått.

 

Slänger in en bild på (förmodligen det finaste som finns) Hugo!
Förmodligen världens finaste männska! (i miniatyr)


Dagens låte:  Fibes oh Fibes - run to you (live från musikhjälpen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0