Inlägg 75

Bion var bra igår. Bra platser lyckades vi få med!

Efter gick vi en sväng till Torget, Emma och jag kollade på medans Suss o Kam åt (norpade kanterna av båda).
Sen åkte jag o kam med Emma hem och spelade TP. Riktiga spelnördar håller vi på att bli, men kul är det! Blev sen så sov hos mamma o dem inatt. Fick dock sova på sova eftersom mamma tagit sängen jag brukar sova i där. Så kan lungt säga att det inte blivit sådär gör många timmars sömn inatt.
Idag var det innebandy med A-laget, lilla Erik gjorde 3 mål, duktigt så! Dock förlorade dem i sudden, men men, 1 poäng iallafall.!

Ikväll ska jag in till Hanna å dricka vin, det gillas skarpt!!=)


Dagens artist: Melissa Horn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0