Inlägg 80

Vart på Ica och shoppat idag. Var behövligt kan jag berätta.

Gjorde mej hemmagjord potatismos förut, för första gången. Och kan efter det meddela att jag tydligen var en jäkle på't. Mycket gott blev det, klappade stolt mej själv på huvudet efteråt.

 

Sitter på Msn och planerar mitt liv med Emelie. Lkpg och studera verkar de bli, måste bara komme underfund med hur man läser om man vill bli yrkeslärare på gymnasiet. Tror det kan va nått. Lite flummit, praktiskt, "vuxna elever" och man behöver inte skriva äckleprydligt på tavlan. Kan nog bli bra. (Synd bara att jag typ hatar att prata inför folk, haha)

 

Dagens program: Mästarnas mästare 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0