Inlägg 81

Sitter och väntar på Tessan och Wilma, de skulle komma in en sväng. Trevligt så, var ett tag sen vi sågs nu. Hoppas på att bilen ska komma igång snart så jag kan ta mej ut till dem om kvällarna igen:)

Ska ner på stan nu och byta färg på klockan jag fick i julklapp, en lila får det nog bli.

Fredag ska vi spela spel. TP skulle jag gissa på, hehe. Provade en nyare variant som Kamillas mamma hade, man kunde välja svårighetsgrad där. Gör ju så man får lite mera chans att kunna nått.
 
Och i helgen kommer ju Johanna hem med, trevligt trevligt. Även en förfest inbokad på lördagen!:)

Hungrig börjar jag bli med, men tror vi skulle hitta på nått att äta.


Dagens program: En plats i solen

Kommentarer
Postat av: karin

Hej! tack=) bra att du har börjat blogga nu igen!!!=) kram

2010-01-21 @ 13:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0