Inlägg 82

Dagen har än så länge vart lång och hemskt seg. Tvätten har varit det mest händelserika, vilket väl säger endel.

Har väl ändrat mej ungefär 100 gånger angående att klippa mej. Gör fjantigt jag vet, det är bara hår och det växer ut igen. Men ändå! Tänk om jag ser ut som ett miff, eller inte alls trivs i det! Får se vad magkänslan säger imorgon då det är dags. (så är det någon från skolan som läser detta, så är jag "sjuk" imorgon).

Hoppas även på att Sofie, eller ja Hugo, kommer till Boxholm imorgon. Känns som hundra årsen jag träffa honom nu, är väl dock bara en vecka kanske.

Igår synda vi pizza, gott så. Märkte verkligen på Wilma att det var ett tagsen jag träffade henne. Hon pratade SÅ bra nu, förstod mer eller mindre allt:)
Får nog nästan införskaffa mej lite leksaker hit, nu när alla skaffar barn:)

Ska ta med mej kameran till pappa imorgon och se om han inte kan få igång den igen. Står att minnet är fullt, men samtidigt att det inga bilder finns att radera, bara Hallå eller?!

Ne, ska dra på nån gammal film o invänta att tvätten blir klar.



Jag och frisör Maria. Mitt hår's öde ligger imorgon i hennes händer!! ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ditt öde i mina händer.. Det var inte dåligt, blir nästan lite nervös. haha :P skoja bara, det kommer bli så bra och du kommer bli så snygg i håret. Och du ska ha en page, så är det bara! Snygg bild föresten, dags o ta en runda i Tranås snart?

2010-01-21 @ 16:04:33
Postat av: Elin

hehe jag vet, kan ju hända att jag måste gå runt i mössa tills sommaren i värsta fall;) Nedå, det blir nog bra!:)) Jo det måste vi, men du var i Thailand nästa gång det är på Statt va?

2010-01-21 @ 17:11:53
URL: http://elofs.blogg.se/
Postat av: åsa

Elin ja tycker du passar i page:)

2010-01-21 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0