Inlägg 84

Idag är dagen! Klockan 10.00 är det dags. Förstår om ni undrar varför jag redan är uppe, men det är ju så när man måste åka med kollektivtrafiken, ett tåg vid 07.52 till Boxholm, sen ett 3 timmar senare. Hur tänker dem?!
(måste ha igång bilen!!!).

Roliga är att det inte alls känns som att det är jag som valt att klippa mej, utan som ett ont måste, typ efter hårförlängningarna. 
Stackars Maria, hur fint hon än kommer få till det kommer jag inte bli nöjd, haha.

Börjar bli lite kaffesugen med, ska hem till mamma innan det är dags att åka till Maria, får ta mej en kopp där.
För nu måste jag bege mej, tur att det är nära till station iallafall!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Elin, jag tror du kommer bli nöjd! Det kommer bli skitsnyggt.



Puss

2010-01-22 @ 11:48:43
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0