Inlägg 86

Igår var det spelkväll hos Emma. Innan var jag hemma hos pappa o lekte med fina Hugo en stund!
Innan Emma gjorde vi mellanstop på pizzan, tog en kycklingtallrik med ris. Var faktiskt ett tag sen nu, sjuuukt gott.
Spelandet gick sådär. Tröstade med lite öl.
Tanken var Tranås, men blev Mjölby istället. skönt idag!



 
Igår blev det vin på alla's vårat kära vattenhål! Där dök Oskar upp!


 
Av nån anledning vald en dam golvet istället för stolen bredvid.

 
Sen lekte Oskar fotograf en stunde.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy faan Elin! Kan inte du och jag åka till torget nån dag och äta pizza?! Onyktra eller nyktra, jag skiter i vilket! Bara jag får deras pizza!



Puss

2010-01-23 @ 23:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0