Inlägg 87

Sitter och äter "Tessan's klyftpotatis" (som är läskigt goda) med fläskfile och beasås (såndär färdig i burk från butiken, fått dile på't). Är igentligen jätte mätt, men kan inte låta bli att äta mer. Men men, ska ta tag i't på måndag så ;)

Det undrerligga är att tänker man i potatisar så har jag snart klämt i mej 7st, menar det skulle man ju aldrig annars, men när man har dom i klyftor känns det plötsligt mycket mindra.
Gjorde även vitlöksklyftor i ugn, kanske inte var så smart eftersom jag ska ut ikväll. Kommer lukta gooootttt!

Ne, hopp in i duschen kanske. Ska iväg med 7-tåget till b-holm. Ska förfesta i Johannas flickrum, för vi är 15.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men klyftor är väl inte lika stora som potatisar? Hihi...



Och än en gång! Du och Jag på en dejt på pizzan!!!!



Puss!!

2010-01-24 @ 00:00:36
URL: http://haanniiss.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ja dom är gooda! kanske skulle göra lite klyftor till kvällen. Var ett tag sen nu. OCh sån där färdigsås från affären älskar jag :) Puss

2010-01-24 @ 11:20:51
URL: http://tessanrudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0