Inlägg 89

Måndag igen.

Skola igen.

Vardag igen.

Rätt skönt faktiskt. Iallafall att inte vara bakfull, och att man faktiskt har nått att göra.

Nyttiga livet har gott okej än så länge, om man bortser från att jag ätit en massa fettaost. Men det är ju bättre än godis iallafall:)

Familjen annurlunda och Medium på tv ikväll. Trevligt!

Annars ska jag försöka ge mej ut på en promenad. Lockar ju dock inte så mycket när det är kallt ute o jag ingen ipod har. Förstår verkligen inte vart jag gjort av den!

Ska försöka komma in till Ikea i veckan med, beöver handla lite. Ser för träligt ut när väggarna är helt tomma.

 




Kommentarer
Postat av: åsa

vi kan ju gå en promenix imorn vettja, lr va säger du?

2010-01-25 @ 19:13:21
URL: http://asaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0