Inlägg 90

Sitter och bläddrar mellan Familjen annorlunda och Guldbaggen. Kjell Bergqvist är för härlig! Även kalasat till det med en smoothie (?), gott så!

Imorgon har jag date inbokad med Åsa och på onsdag med Sussie. Ska bli kul, får vi tro iallafall:)

Undrar även vad som hänt med correns hemsida, funkar ju inte alls! Hade tänkt länka till den mest idiotiska insändaren jag läst.
Nån tant (eller ja, kvinna) hade skrivit in att hon tyckte kommunen kunde låte bli att sanda på vägarna, för att hon vill kunna dra sina barn i pulka. Påstod tydligen att ingen vuxen har nått emot det, förutom nån äldre kanske, men de är ju iallafall inte i marijotet så det kvittar.
Bara VA!? Jag vill visst att de ska sanda, tycker det är halt som det är. Å vadå, ska vi isolera alla älder under vinterhalvåret?! Menar vem bryr sej om de går ut och ramlar och bryter sej totalt, bara man kan dra barn i pulka i stan! Finns med säkerhet parker man kan gå till där det inte är sandat.

Sen har även Åsa bestämt sej för att börja blogg. Hade tänkt att länka, men nu kommer jag inte på hur man gör, haha. Men här är adressen iallafall=)

www.asaasvensson.blogg.se

 



Åsa och Lotta:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0