Inlägg 91

Sitter i soffan med Åsa och kollar på Vänner. Förmodligen sätt avsnittet 100gånger, men funkar fortfarande.

Var ute och gick en sväng förut, så idag har man lyckats röra på sej lite iallafall.

Var vid "utställningen" som olika universitet hade utanför arbetsförmedlingen idag, pratade med en som pluggar till lärare, så känner mej nog lite säkrare nu på vad jag ska välja. Funderar lite på idrottslärare, som andra ämne, men vet inte riktigt. Han förklarade iallafall att man kan läsa det som "utbytes student" på en annan skola om man vill läsa resten av utbildningen i lkpg, tyckte det lät lite lockande. Samhäll blir det nog som huvudämne iallafall, så 5 1/2 år. Sjukt länge! Men men, ska ju förhoppningsvis jobba som det i typ 35år sen.

Även tackat nej till jobb i Boxholm i sommar, känner att nattarbete lockar mer, spec när det bara är jobb var 3:e helg med. Bara hålla tummarna att jag får dte nu, surt annars, haha.

Ska ta tag i och anmäla mej till högskoleprovet imorgon med, och söka Carl T. =)




Kommentarer
Postat av: Ellen

Sa han att det var 5.5 år? För här börjar alla säga att det inte alls är så länge. Så jag är så glad, för jag litade blint på dom! :)

2010-01-26 @ 20:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0