Inlägg 92

Sitter och bläddrar mellan Law & order och Sova med fienden. Borde verkligen inte se den sistnämnda, lär aldrig kunna somna inatt isåfall!!

Annars har jag haft det trevlig med Åsa här idag. Var ju som sagt duktiga och gick en sväng, men sen fastnade vi framför tv;n. haha

Hämtade mammas mattor på kemtvätten förut med, kostade  bara 375kr för två, var ju inte alls så farligt. Funderar på om jag kanske ska springa ner med min med, den är ju helt omöjlig att få helt ren, känner att det nog kan vara värt det och nära är det ju med:)

Imorgon ska sussie o jag in en sväng till Motala, hoppas verkligen inte det dåliga vädret hunnit hit, vägen ditt är ju inte det roligast i vanliga fall liksom.

Var föresten en karl som började prata med mej utanför Komvux idag, bad om ursäkt för att han inte hälsat tidigare o jag vet inte vad. Blev helt ställt. Hur dåligt ansiktsminne har jag igentligen!? Kände inte igen honom för 5öre. haha.

Ne, ska nog försöka stänga av tv:n nu, innan det blir läskigt, hehe.

 

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så det är verkligen sant..Gud vad ledsen jag blir:( Jag som hade börjat gilla söndagar..



2010-01-27 @ 12:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0