Inlägg 93

Har kollat runt på HM's hemsida och lyckades såklart hitta endel. Får verkligen bita mej själv i fingrarna gör att inte beställa. Behöver SÅ nya kläder, tror inte jag shoppat sen slutet av september!!!

Annars var jag med Sussie i Motala en sväng idag. Sören körde oss, han (eller kanske Kristel) tyckte inte vi skulle köra själva när det var risk för oväder;) Dessvärre så gjorde de såklart inget ultraljud så jag fick sen den lilla skapelsen. Men allt var ju bra iallafall, vilket är det viktigaste!!

Har jag knappt gjort nått idag förutom svängen dit, segt! Tog mej en sväng till Ica, lyckades såklart gå då vädret va som träligast. Tur att det är nära då.

På fredag är det visst innebandy i Boxholm igen, ska nog ta mej en sväng in då och kolla.

Även sjukt sugen på en sväng till Sälen! Hatar det här problemet med pengar hela tiden. Men med lite tur kanske man får sej en sväng utomlands efter sommaren=)





Idag: Förintelsen Minnsesdag. över 11 miljoner människor dog/mördades!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ska Sussie också ha en liten bebis?

2010-01-27 @ 21:06:16
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: johanna

Men Sälen vore ju sååå roligt!!

Vi får satsa stenhårt på det nästa år/nyår :)

2010-01-27 @ 22:28:52
URL: http://yohannaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0