Inlägg 96

Hatar östgötatrafiken! Inte bara det att de är försenade, för det hade jag kunnat ta, men när de istället för att säga 35minuter från börja, små förlänger tiden om och om och om igen, då bli man fan inte glad! Hade jag vetat från början att den skulle va 35 min liksom, skulle jag antingen frågat pappa om han kunnat köra hem mej, gått upp till mamma på jobbet, eller sovit i Boxholm! Eller varför inte ha värmestugan öppen kanske? När det liksom är vinter, kallt och tågen konstant försenade. Har så ont i fötterna så det finns inte, när jag precis kom in trodde jag ärligt att högerfoten förfrysit. Var så sur när jag väl kom på tåget att jag faktiskt sa till tågvärden att jag fan tyckte de kunde bjuda på resan när de är så jäkla försenade, de gjorde hon.

Annars var jag på innebandy innan i Boxholm, 3-3 blev det. Erik gjorde 2 av boxholms mål, han var faktiskt bland de bästa på plan idag, mycket duktig!! 

Inga planer än i helgen annars, men det brukar ju lösa sej.

Grattis till Emmy som förlovade sej idag!

Ska göra mej sjukt varmt te nu och försöka få upp värmen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0