Inlägg 239

Bilder


Bröderna Gustavsson



Fick hets dricka lite vin innan utgång.




Pat bjöd även på ett par härliga shotar Minttu.



Vi for in till stan och kollade på nått band från Vadstena som spela






Bland det bästa (hoho) med att bo hos Johanna var att man helt plötsligt hade en helt ny garderob(?) att tillgå. ;)



Johanna var inte det minsta rädd för att jag skulle låsa mej själv ute, nej nej. :)



Såhär fina och härliga är "fotöljerna" man sitter i när man åker med Bus4you.




Gårdagen i Vadstena var solig som bara den.









Har egentligen fler bilder, men de ligger på kameran så jag vet inte riktigt hur jag ska få in dom här, hehe.

 

Idag ska jag fika med Sussie, o kanske Emma:)


Kommentarer
Postat av: johanna

Gillar att jag 'spikat' upp lappen med ett skoskavs-plåster.

2010-06-04 @ 14:56:04
URL: http://yohannaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0