Inlägg 243


I söndags:


Matte var sådär lagom härligt pigg då han kom ner till Tanja i Söndagskväll.



Vi kollade på Beck och åt onyttigheter.




Efter 1 alvedon eller 2 så vakna han till liv igen.



Tanja åt en massa som vanligt;)






Igår var vi i Lkpg och letade efter en mobil till Tanja.


Molly i väntan på bilen.



De har fått tillbaka marängswischen (?) på mc'donalds, det var såklart tvunget att inhandlas. Även rutschkanan där provåktes, av både Molly o mej.




Idag har jag jobbat (ja ni läser rätt!). De ringde och väkte mej i morse, även morgondagen är inbokad med jobb.

Imorgon är det fotboll, hade tydligen tagit fel på dag. Så det är nog planen, om pappa ska ditt vill säga, å det inte regnar.

Nu ska jag kolla på Strul och äta upp mina scones som jag bakat. 



Är det även så att någon har ringt eller sms mej de sista dagarna o inte fått svar. Min telefon lever nu verkligen sitt eget liv. Får inte allt och kan inte skicka jämnt heller. Så skriv på Fb istället om ni inget svar får, eller ja Kamilla, du får väl ringa o ringa tills det går fram;) 
 


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Så jag förväntas lägga flera minuter av min dyrbara tid för att få tag på dig? Och detta endast för jag inte har någon facebook. Livet fan är inte rättvist, (som min mamma skulle sagt, dock utan svordom.)

2010-06-09 @ 22:05:13
Postat av: Ellen

Jag skrev till dig om Peace and love, fick du det? Du måste bestämma nu. För Linn måste veta om hon ska boka tåg eller inte. Så skynda dig nu Elinelin! :)

2010-06-09 @ 23:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0