Inlägg 245

Hatar min mobil just nu! Högtalaren är verkligen helt död just nu, flera som ringt men kan ju inte gärna svar när jag inget hör. Röv!

Lördagen var rolig.

På söndagen åt jag o Kamilla bakispizza och kollade på Sex and the City filmen, 1an. Sen åkte vi med Maria till Mc'donalds och åt glass. Efter det blev de lite pusslande med Molly och sen ännu mera ätande med Tanja framför Beck. Kan nästan lova att jag åt ett kaloriintag för en hel vecka igår, inte bra.
Klippte även lugg, vågat vågat. Men tror jag trivs i det, än så länge iallafall:)

Kort från i Lördags.

Vin och kortspelande började vi förfestan med.



Kamilla och Sussie




Efter kortspelandet kom pojkarna ner från Kalle och gjorde oss sällskap en stund.





Emma och Wirf







Sen glömde jag totalt bort kameran, så det blev inga mera kort.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, det kommer det kommer:) När jag orkar.. :P

Snyggt med lugg förresten!

2010-06-14 @ 20:18:36
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0