Inlägg 247

Idag har jag umgåts med Sussie på dagen, var uppe hos henne och lånade telefonen o drack kaffe. Johanna, din chef fick jag såklart inta tag i, men ska ringa henne imorgon igen:) Vi drog oss in till Ikano och Ikea en sväng. Sen hemma och byte kläder för att hämta bilen och fara in till Vadstena med Tanja o Molly. Avslutade kvällen på mc'donalds, där världens godaste glass för stunden kostar 10kr. 

Imorgon hoppas vi på fint väder igen, för då ska jag tvinga med mej Molly till Lundbybadet. :)


Sussie åt lyx's frukost på balkongen.

 

En överlycklig Molly, efter att vi hittade(läs. inte kunde undvika den längre) lekparken.










Ellen dellen
haha chilicheesen vad det jag menade. Och just nu ser det ut som så att jag och Åsa kanske drar oss upp till er på fredagen (Erik och Ponuts) ska kanske upp då. Så då åker vi med dom ditt och hem, så Linn kan ta min plats:) Vi undrar dock om det finns sovplats för båda eller om det är kört? I så fall tänkte vi parkera utanför o sova i tält eller bilen. Men kanske att vi kan få ställa in våra grejer i husis?:)



Kommentarer
Postat av: Ellen

Men vad härligt! Två sovplatser är tyvärr kört. En kan vi tränga ihop oss till. Men vi är redan fyra nu (Elin Hellspong ska med)

Tälta utanför ni! Eller bo i bilen! :)

2010-06-16 @ 23:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0