Inlägg 249

Tanja har världens underligaste granne som tvättar fönstret med en golvmopp.




I måndags spelade jag kort med Sussie o Matte. Vi slog på stort och köpte pizza och åt i parken.




Sussies fotknöl formade sej gör konstigt. Vilket jag tyckte var jättekul och var tvungen att ta kort på. Dock ser den ju inte spec lustig ut på kortet såklart.




I onsdags var jag barnvakt åt mitt lilla hjärta Hugo.



Han tog ut alla bollar han kunde hitta i lekstugan och sparkade på.








Tog oss en sväng till lekparken i Bjursdalen.



Hugo valde mat.




Sussie kom in och gjorde oss sällskap på eftermiddagen. Efter badande och glassätande fick vi byta kläder på pojken.


På kvällen gick Tanja och jag ner till gästriksparken o kollade in underhållningen där.





Idag har jag varit på Lundbybadet med Sussie och Matte. Det spelades såklart kort.




Imorgon är det midsommar och jag jobbar. Ser så fram emot det. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0