Inlägg 135

Bilen slutat fungera, igen! Suger stort, bara hoppas att den hoppar igång som sist.

Annars är jag fortfarande inne i nått underliggt Håkan Hellström stim. Det enda jag lyssnar på nu, Vad har hänt liksom!!?? :)

Igår kollade jag film med Tanja och åt pannkakor, Nyckeln till frihet. Norpade lite filmer av Matte i helgen, han hade ju tydligen hur många som helst!
Å idag ska jag visst bli bjuden på tacopaj, ska kolla den nya serien Couger Town (?), tror den kan vara bra. 

Fick tillbaka provet i Stroke idag med, hade klarat det, ska bara prata lite med läraren om vad jag menade med nått svar, så blir det nog ett Vg. (det där med att plugga innan är tydligen överskattat)


Håkan Hellström - Kom igen, Lena

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det är bara att komma hit när du vill, du är såååå välkommen :)

2010-03-03 @ 12:56:43
URL: http://yohannaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0