Inlägg 136

Idag har jag lärt mej att man inte ska ha kallt vatten i en ungsvarm form, för då spricker den.

Har flyttat om sängen idag, den stor nu så jag ingen väga har emot den på långsidorna. Får se om det går att sova så, eller om jag kommer trilla ur.

Skulle behöva komma in en sväng till Ikea med, behöver madrasskydd och lite (en massa igentligen, men inga pengar).

Couger Town var riktigt bra igår, skrattade som bara den. :)

Just nu går även avsnitten med Denny i Grey's anatomy, kan såklart inte låta bli att se, fast jag vet att jag kommer gråta sönder ögonen.

Ne, om jag ska trycka i mej den där laxsen nu, som kostade mej en ugnsform.



Kommentarer
Postat av: karin

hehe.. alltid lika roligt att läsa om dina bravader i köket;)

2010-03-03 @ 18:06:25
Postat av: Tessan

Hoppas den smakade :)

2010-03-04 @ 13:15:42
URL: http://tessanrudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0