Inlägg 142

Sitter och små surar lite över att jag är här och inte i Gbg. Men vet att jag skulle känt mej jätte dum om jag åkt, vilket hade förstört det iallafall. Men nästa gång S K A jag vara med!!!

Köpt mej en Mp3 spelare nu med, slarvade ju bort min Ipod. Även fått hjälp med att installer ett sånt där program så jag kan ladda ner musik själv (slipper johanna hjälpa mej jämnt;)

En sväng till Netto hans det med ikväll med, 3,90kg godis där denna vecka, livsfarligt! Sen bänkade jag mej i Tanjas soffa o kollade på Let's dance och Solsidan.

Begravningen blir den 26:e, tycker inte om begravningar! Gör väl ingen ioförsej.

Ska fixsa slingor i håret nästa vecka, Maria skulle hjälpa mej nån dag. Funderar på att införskaffa mej löshår med clips, kanske kan be henne klippa in håret med åt mej.

Nu börjar jag bli trötter, hade tänkt måla naglarna, men tror det får vänta tills imorgon.

Hoppas morgondagen blir bra! Men har en underligg känsla in för det.

 

Huvudvärk på gång, säger bara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0