Inlägg 148

Någon ny mobil blev det ju inte igår, var en jäkla ..... i butiken som var gör sur o trälig. Fick lämna in min om jag vill o ta en "låne mobil" under tiden. För det känns ju jäkligt nödvändigt men tanke på att jag kan ta en ny om 1månad.

Us besöket var sådär, kan inte påstå att jag lärde mej nått nytt direkt.

Spelkväll blev det inte heller, drack vin med Johanna istället. Sen tog vi oss en sväng in till Lkpg med Matte, men väl där så sög det, så åkte hem med 23tåget igen.

Idag har jag vart ute och gått en sväng. Nu så ska jag nog ta mej nått att äta o kanske sova en liten stund igen, försöka peppa upp mej inför kvällen.



Sherly Crow - the first cut is the deepest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0