Inlägg 154

Vart nere hos Tanja och snål ätit köttbullar o kollat på Flickan som lekte med elden.


Har nog kommit fram till att det där med att lägga sina absolut sista pengar på mc'donalds inte var det bästa, ska jag inte göra om!


Även invigt Johannas skjorta idag, himla härlig, en ny favorit!


Det här med spotify är även helt underbart, sitter hela dagarna o lyssnar på låtar, trevligt så!

 

Imorgon ska jag ringa min praktik, hoppas att jag inte ska gå med nån som jobbar heltid, känner jag inte det minsta för!

 

Annars var lektionen i skolan idag faktiskt intressant, har en himla bra lärarpraktikant just nu, disskuterade abort och dödshjälp hela lektionen.

Imorgon är det inga lektioner alls inplanerade, nice! (fast jag måste till skolan ändå å göra en massa arbeten som vi fått, men sovmorgon iallafall:)

Ne, God Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0