Inlägg 155

Alarmet på mobilen gick inte igång i morse, så lyckades sova till halv elva. Sådär skoj kännde jag, kommer jag väl aldrig kunna somna ikväll.

Annars så satt jag faktiskt en stund i skolan och gjorde lite på ett av arbetena iallafall, lär dock va tvungen å sitta på torsdag med.

Sen var jag en sväng med Åsa och Tanja på Öb och shoppade lite, Åsa var ju skyldig mej en hel 100lapp, så ni kan ju tänka er va jag gick loss i butiken, hoho.
Gick också en sväng i vårat härliga väder, å så följde jag med henne till macken och kollade luften i däcken på hennes lilla bil.

Sthlm blir bara mer och mer lockande, pinsamt bara att säga upp lägenheten när jag knappt bott här i ett halvår, men men, inte som jag inte gjorde det för så;)

Ska kanske ta mej ner till Tanja sen o se Couger Town, härlig enkel humor det:)


Miss li - is this the end


Kommentarer
Postat av: johanna

Sthlm väntar på dig! Sätt igång och sök jobb här nu, se så :)

2010-03-23 @ 20:10:10
URL: http://yohannaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0